eMarketer prognozuje minimalny wzrost dla brytyjskiego rynkureklamy online

Kryzys gospodarczy prawie całkowicie powstrzymał rozwójbrytyjskiego rynku internetowej reklamy.

km
km
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku nakłady na reklamę online na Wyspach majązwiększyć się zaledwie o 0,9 procenta, do 3,38 miliarda funtów -prognozuje firma eMarketer.

"W 2009 roku rynek internetowej reklamy został dotkniętybardziej niż nawet kilka miesięcy temu przypuszczała większośćbrytyjskich marketerów. Cięcia budżetowe dotknęły wszystkie branże,w tym wiele z tych, które znacząco przyczyniły się do nakładów nareklamę online, w szczególności banki i usługi finansowe,motoryzację oraz sprzedaż" - stwierdziła Karin von Abrams, analitykeMarketera.

Sytuacja ma poprawić się w kolejnych latach. Na 2010 rok firmaprognozuje wzrost nakładów na brytyjskim rynku internetowej reklamyo 4,7 procenta (do 3,54 mld funtów), na rok 2011 o 9,6 procenta (do3,88 mld funtów), a na rok 2012 o kolejne 11,3 procenta (do 4,32mld funtów).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu