"Esencja dobrego dnia" w kampanii Irving

Pod hasłem "Esencja dobrego dnia" rusza telewizyjna kampania reklamowa herbat Irving. Akcja przygotowana przez agencję GPD i dom mediowy Mediacom jest skierowana do kobiet.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Spot wykorzystywany w ruszającej właśnie kampanii reklamowej herbat Irving pokazuje dzień z życia kobiety, w czasie którego przyjmuje ona różne role. Natomiast kiedy przechodzi obok szklanek wypełniających się herbatą, otwiera się przed nią świat pełen emocji, zapowiadając kolejne wydarzenia. Przekaz, oparty na adaptacji piosenki "Walking on sunshine", podkreśla, że Irving zapewnia doskonały smak prawdziwej herbaty oraz radość i pozytywną energię. Kampania pod hasłem "Esencja dobrego dnia" jest skierowana do kobiet w wieku 25-49 lat, mających średnie lub wyższe wykształcenie i dochody powyżej średniej krajowej.

W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP, TVN i Polsacie, m.in. przy serialach i "Na dobre i na złe", "Na Wspólnej", "Dr House" i "CSI Miami" oraz programach "Kuba Wojewódzki" i "Dzień Dobry TVN". Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lutego - przygotowała agencja GPD, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?