Etno Cafe sprzedaje kawę, która powstała we współpracy z influencerami

Sieć kawiarni Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Etno Cafe sprzedaje kawę, która powstała we współpracy z influencerami

W ramach współpracy para znana jako Hello Yogi odwiedziła palarnię Etno Cafe we Wrocławiu i wzięła udział w warsztatach kawowych. Influencerzy rozmawiali z doświadczonymi roasterami i specjalistami od kawy, zgłębiając tajniki procesu palenia ziaren oraz tworzenia unikalnych mieszanek.

- Z przyjemnością otworzyliśmy nasze drzwi dla Wiktorii i Kamila. Ich zainteresowanie światem kawy i pasja do odkrywania nowych smaków pozwoliły nam stworzyć ziarna o wyjątkowym profilu smakowym, które charakteryzują się przyjemnym balansem pomiędzy słodyczą a intensywnością. Cały ten proces był dla nas nową, ale mocno ekscytującą przygodą - mówi Karol Przesmycki, trener baristów w Etno Cafe.

Hello Yogi – czyli Wiktoria Majcher i Kamil Goral – to jedna z popularniejszych par na polskojęzycznym TikToku – ich kanał obserwuje ponad 860 tys. osób. Popularność zdobyli dzięki nagrywaniu filmów i kursów z zakresu jogi. Obecnie dzielą się także zabawnymi historiami z życia codziennego. Podcast „Glow Up", prowadzony przez Wiktorię, utrzymuje się również w rankingu najpopularniejszych podcastów na Spotify w Polsce. 

Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi zawiera starannie wyselekcjonowane ziarna z Indonezji i Brazylii. Profil smakowy nowych ziaren tworzą aromaty kakao, orzechów pekan i śliwki. Kawa będzie dostępna w ekologicznych opakowaniach 250 g, które ozdobione są wizerunkiem Sisi – szczeniaka rasy Golden Retriever, który kilka tygodni temu zamieszkał z Hello Yogi.

Za koordynację współpracy pomiędzy marką a influencerami odpowiada The Hero Hub – platforma umożliwiająca tworzenie produktów influencerskich.

Wprowadzeniu produktu będą towarzyszyć działania promocyjne – m.in. ekspozycja materiałów promocyjnych w kawiarniach Etno Cafe, współpraca z innymi influencerami oraz kompleksowa kampania marketingowa online. Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi i Etno Cafe jest dostępna w sklepie internetowym Etno Cafe.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez The Hero Hub (@theherohubpl)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie