Euro RSCG Dialog autorem najlepszej światowej kampanii

Kampania "Magazyn 607" przygotowana i przeprowadzona dla luksusowego modelu ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania "Magazyn 607" przygotowana i przeprowadzona dla luksusowego modelu Peugeot 607 przez agencję Euro RSCG Dialog zyskała najwyższe uznanie wśród międzynarodowego jury Euro RSCG Worldwide i zdobyła nagrodę za najlepszą kampanię marketing services 2002 roku wśród agencji obsługujących tegoż klienta na całym świecie. Warto zaznaczyć, że konkurencja była ogromna - zgłoszenia nadeszły z 90 krajów, a dodatkowo nominacje do tego trofeum otrzymał również drugi projekt Euro RSCG Dialog - tj. mailing poświęcony modelom Peugeot 206 SW i 307 kombi. Trzeci nominowany do nagrody projekt pochodził z Francji. O sukcesie polskiej kampanii zadecydowała zarówno wyjątkowa kreacja, jak i wyjątkowe wyniki kampanii. Wręczenie nagrody odbyło się w tym miesiącu na specjalnej gali w Rzymie.

Celem nagrodzonej kampanii marketing services było zaproszenie potencjalnych klientów na jazdy próbne nowym modelem Peugeot 607. W kampanii wykorzystano głównie przesyłkę direct mail i telemarketing. W pierwszym etapie sprawdzono poprawność baz danych, które stanowiły podstawę przyszłych kontaktów. Następnym krokiem były kontakty telefoniczne telemarketerów z klientami w celu sprawdzenia czy są oni zainteresowani modelem Peugeot 607 i czy w najbliższym czasie planują zakup samochodu. Kolejną fazą byłą wysyłka nagrodzonego "Magazynu 607". Ostatnim etapem był kontakt telefoniczny z zainteresowanymi osobami, by umówić jazdy próbne, na które dealer przyjeżdżał Peugeot 607 na miejsce wybrane przez klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?