Event PR dla aktywnych mężczyzn

Agencja Event Public Relations rozpoczęła współpracę z nowym klientem - firmą Burnus Polska - dystrybutorem kosmetyków do pielęgnacji dłoni i ciała Kamill oraz kosmetyków dla aktywnych mężczyzn - Cliff

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwsze działania Event PR będą dotyczyły odświeżających żeli pod prysznic marki Cliff, dostępnych w pięciu wersjach zapachowych: attack, sport, explore, trophy i iron. Produkty te dostępne są w sklepach sportowych i drogeriach na terenie całej Polski, a przeznaczone dla mężczyzn prowadzących aktywny tryb życia.

Działania media relations zostaną skierowane do dziennikarzy prasy dla mężczyzn, tytułów sportowych i lifestyle’owych oraz czasopism dla aktywnych pań, dbających o siebie i swoją „drugą połowę”. Kampania promocyjna rozpocznie się w pierwszych dniach lata i potrwa do końca października br.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?