Event PR promuje program Work & Travel

Agencja Event Public Relations wspólnie z firmą Student Adventure realizuje cykl śniadań prasowych, mających na celu promocję wśród dziennikarzy programu wakacyjnej pracy dla studentów w USA o nazwie Work & Travel

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to program stworzony przez Departament Stanu, którego celem jest wymiana interkulturowa i promocja Stanów Zjednoczonych Ameryki wśród młodzieży z całego świata. Istotą programu jest połączenie pracy zarobkowej z podróżowaniem po USA (w ramach specjalnej wizy J1 studenci mogą legalnie pracować w Stanach Zjednoczonych przez 4 miesiące, a potem jeszcze przez 1 miesiąc podróżować po tym niezwykłym kraju). W ubiegłym roku z programu skorzystało około 20 000 młodych Polaków. W bieżącym roku, ze względu na wzrost gospodarczy w USA, miejsc pracy może być jeszcze więcej.

Na śniadaniach prezentowane są wykresy statystyczne na temat programu (na podstawie danych z firmy Student Adventure), dziennikarze mają także możliwość zadania pytań uczestnikom i organizatorom wyjazdów w ramach programu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"