Evolution Media Net z pakietem Men’s World

W internetowej sieci reklamowej Evolution Media Net wyodrębniono pakiet Men’s World. Tworzy go ponad 45 serwisów o łącznym zasięgu ok. 4,5 mln real users miesięcznie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Men’s World jest przeznaczony dla marketerów kierujących swoje reklamy do mężczyzn. W związku z tym w skład pakietu wchodzą przede wszystkim strony dotyczące sportu, rozrywki, motoryzacji, nowych technologii i szeroko rozumianego lifestyle’u, takie jak m.in. mojeauto.pl, scigacz.pl, formula1.pl, pilka.pl, trener.pl, pobierz.pl, windowsxp.pl czy windows7.pl. Do Men’s World, obejmującego obecnie ponad 45 stron o łącznym zasięgu ok. 4,5 mln real users miesięcznie (dane według Megapanelu PBI/Gemius z grudnia ub.r.), cały czas dołączane są kolejne serwisy. Docelowo pakiet ma osiągnąć zasięg 6 mln użytkowników i stanowić jeden z najważniejszych elementów w ofercie Evolution Media Net.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych