Ewa Gawryluk w kampanii Activii

W internecie rusza kampania marki Activia pod hasłem „Uwolnij brzuch, uwolnij siebie”. Twarzą akcji – przygotowanej przez agencje Heureka i Pride&Glory Interactive – jest Ewa Gawryluk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Uwolnij brzuch, uwolnij siebie” ma na celu uświadomienie kobietom, że dzięki Activii mogą uwolnić się od kłopotów trawiennych i w rezultacie czerpać radość z codziennych czynności. Najważniejszy element akcji, której twarzą jest aktorka Ewa Gawryluk, stanowi serwis activia.pl. Cała kampania – zaplanowana do końca br. – obejmuje też działania zasięgowe, konkursy, programy ambasadorskie i współpracę z liderami opinii.

grafika

Za obsługę akcji odpowiada agencja Heureka, a za produkcję treści na jej potrzeby– Pride&Glory Interactive. Firmy wygrały przetarg na realizację tego projektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek