Ewa Traczyk w zespole On Board Think Kong

Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko senior social media executive.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
18 komentarzy
Ewa Traczyk w zespole On Board Think Kong
Ewa Traczyk

Ewa Traczyk specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.

Zarządzała i realizowała liczne złożone projekty z zakresu komunikacji, jako project manager w agencji Creative Harder Group. Posiada doświadczenie również mi.in. w opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacji, realizacji działań eventowych oraz we współpracy z influencerami na różnych kanałach społecznościowych.

Wspierała komunikacyjnie i PR-owo realizację wielu konferencji i kongresów o charakterze biznesowym i ekologicznym, m.in. IV i V Szczyt Klimatyczny TOGETAIR oraz Kongres ESG – Polska Moc Biznesu 2023.

Komentarze (18)
ja
4 lata temu

czyli czym dokładnie będzie się zajmowała ta platforma. Jakiś przykład.

paweł
4 lata temu

La cabaret :) jak to lewandowski powiedział

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji