Fabryka Komunikacji Społecznej ze zleceniem od kancelarii premiera za 15 mln zł

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na kampanię o korzyściach z technologii cyfrowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 15 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej ze zleceniem od kancelarii premiera za 15 mln zł
Mateusz Morawiecki w fabryce Mlekovity, fot. KPRM

Do przetargu zgłosiły się: Bringmore Advertising (z ceną 5,4 mln zł), Aplan Media (4,2 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (4,5 mln zł), Althermedia (6,8 mln zł), Euvic Media z agencją reklamową dsk (4,2 mln zł) oraz Mastermind Media z Fat Baby (6,9 mln zł).

Do współpracy wybrano Fabrykę Komunikacji Społecznej. Umowa z nią jest zawarta na 13 miesięcy.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. opracowanie koncepcji kampanii nt. cyberbezpieczeństwa oraz nt. e-usług publicznych oraz planu jej wdrożenia, współpraca z ambasadorami i influencerami, działania w prasie oraz w internecie, materiały wideo i radiowe, prace graficzne i copywriterskie, materiały edukacyjne i kreatywne, organizacja wydarzeń, webinarów i konkursów. 

Budżet zaplanowanych działań wynosi 15 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?