Facebook: funkcja Custom Audiences dla wszystkich reklamodawców

Facebook zapowiedział, że funkcja Custom Audiences będzie wkrótce dostępna dla każdego reklamodawcy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Funkcja Custom Audiences była wcześniej dostępna wyłącznie za pośrednictwem takich narzędzi jak Facebook API oraz Power Editor. Teraz stanie się ona częścią każdego panelu administratora reklamodawcy i pozwoli na wykorzystanie istniejącej listy obecnych klientów (w tym MailChimps) także na Facebooku. Dzięki wprowadzonym zmianom zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe, jednoosobowe firmy będą mogły w prosty sposób tworzyć kampanie reklamowe na Facebooku w oparciu o cel biznesowy.

Custom Audiences nie pozwala na wykorzystywanie prywatnych danych użytkowników bez ich zgody. Nie zmienia się także zakres kontroli, jaki użytkownicy mają nad wyświetlanymi im reklamami.

grafika

Funkcja Custom Audiences została już udostępniona wybranym reklamodawcom w USA. Wszyscy mają otrzymać do niej dostęp przed końcem listopada br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"