Facebook w projekcie „Wisłą” pokaże na żywo najciekawsze nadwiślańskie zakątki Polski

Facebook wystartował z projektem „Wisłą” - pięciodniowym spływem po dolnym biegu Wisły, promującym inicjatywy lokalnych społeczności z centralnej i północnej Polski. Całą podróż można śledzić na bieżąco dzięki transmisjom na żywo na stronie Facebook Polska.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak informuje Facebook „Wisłą” to pierwszy tego typu projekt realizowany przez serwis w Polsce. Celem wyprawy jest pokazanie pięknych, często nieznanych nadwiślańskich krajobrazów, a także zwrócenie uwagi na wyjątkowe inicjatywy i osoby działające na rzecz lokalnych społeczności na terenach w pobliżu największej polskiej rzeki.

 - W Facebooku chcemy pomagać ludziom łączyć się i budować społeczności - cieszy nas, że mieszkańcy Polski wykorzystują platformę między innymi do wspierania lokalnych inicjatyw - przyznaje Robert Bednarski, country director CEE kierujący działalnością Facebooka w regionie. - Jednocześnie widzimy, że coraz chętniej wykorzystywanym formatem jest transmisja live. Dlatego postanowiliśmy połączyć oba te elementy i zaprosić Polaków na spływ dolnym biegiem Wisły. Cała wyprawa transmitowana będzie na żywo na stronie Facebook Polska, dzięki czemu każdy może płynąć razem z nami.

Oprócz transmisji na żywo użytkownicy Facebooka będą mogli obejrzeć materiały wideo, w których poznają historie lokalnych pasjonatów. Rozmowy z nimi poprowadzi podróżnik i wideo bloger Piotr „Gdzie Bądź” Jurkowski.

Projekt “Wisłą” potrwa od 2 do 6 października br. Łódka Facebooka przepłynie trasę z Płocka do Gdańska, odwiedzając po drodze m.in. Ciechocinek, Bydgoszcz, Grudziądz i Tczew

Całą podróż można śledzić na bieżąco dzięki transmisji LIVE na stronie Facebook Polska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"