Facebook w Europie: najszybszy wzrost w Wlk. Bryt.

Facebook zyskał w maju 5,3 miliona aktywnych użytkowników w trzech dużych europejskich krajach - Wielkiej Brytanii, Turcji i Francji.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o ponad milion większa liczba niż ta, którą miesiąc wcześniej portal społecznościowy zyskał łącznie na dziesięciu najszybciej rosnących rynkach naszego kontynentu.

Z raportu Global Market Monitor serwisu Inside Facebook wynika, że 1 czerwca Facebook miał w Wielkiej Brytanii 27,1 miliona aktywnych użytkowników - o 2,2 miliona więcej w porównaniu ze stanem na początku maja.

Kolejne pod tym względem kraje to: Turcja (wzrost o 1,7 mln - z 20,9 do 22,6 mln), Francja (wzrost o 1,4 mln - z 17,4 do 18,8 mln), Hiszpania (wzrost o 547,8 tys. - z 9,9 do 10,4 mln), Niemcy (wzrost o 379,6 tys. - z 9,2 do 9,5 mln), Włochy (wzrost o 293,9 tys. - z 16,1 do 16,4 mln), Szwecja (wzrost o 276,4 tys. - z 3,6 do 3,9 mln), Norwegia (wzrost o 150,3 tys. - z 2,4 do 2,6 mln), Dania (wzrost o 144,9 tys. - z 2,4 do 2,6 mln) oraz Belgia (wzrost o 139,2 tys. - z 3,4 do 3,5 mln).

Ze statystyk serwisu Inside Facebook wynika, że w sumie Facebook miał na początku bieżącego miesiąca w Europie około 151 milionów aktywnych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?