“Fakt” i “Super Express” zyskały czytelników, straciła "GW"

W maju 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza" i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem sprzedaży dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt" , wydawany przez Axel Springer Polska. “Średnie rozpowszechnianie płatne razem” tej gazety w maju 2010 r. wyniosło 460 601 egz., czyli o 1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2009 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 338 035 egz., czyli ponad 8 proc. mniej niż w maju 2009 roku.

Na trzecim miejscu utrzymał się "Super Express" (Murator), który zwiększył swoje rozpowszechnienia płatne razem o 0,5 proc. do 184 803 egz.

Za podium znalazła się "Rzeczpospolita". Tytuł wydawany przez Presspublikę zanotował w maju wynik na poziomie 140 220 egz., co oznacza spadek o 4 proc. wobec analogicznego okresu poprzedniego roku.

"Rzeczpospolita" wyprzedziła piąty "Dziennik Gazetę Prawną" (Infor Biznes), który na rynku zadebiutował 14 września 2009 r. zastępując "Dziennik" i "Gazetę Prawną". Średnia sprzedaż  "DGP" wyniosła 100 355 egz., czyli o 28 tys. egz. więcej niż w maju 2009. r  wynosiła sprzedaż “Gazety Prawnej” ("Dziennik" miał wtedy rozpowszechnienie płatne razem na poziomie 141 341 egz.).

W maju 2010 r. w porównaniu z kwietniem 2010 spadła sprzedaż największych dzienników ogólnopolskich.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta