Farmaceutka w kampanii Dbam o Zdrowie (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa sieci aptek Dbamo Zdrowie. Akcja opiera się na wizerunku farmaceutki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja wizerunkowej kampanii aptek Dbam o Zdrowie pokazujekilka zwyczajnych sytuacji, które stają się radośniejszefarmaceutce pracującej w tej sieci. Przekaz podkreśla, żeprasownicy aptek należące do niej w całym kraju służą radą i pomocąmedyczną. Akcja ma budować wizerunek sieci Dbam o Zdrowie jakokompetentnego doradcy w profilaktyce i ochronie zdrowia.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN), radiu,prasie, internecie oraz na outdoorze (citylighty i nośniki naautobusach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa HandMade, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych