Fejkowy profil Ewy Chodakowskiej na Linkedin. "Ktoś się podszył"

Ponad tydzień temu na platformie Linkedin pojawił się profil „Ewa Chodakowska Kavoukis”. Z tego konto zaczęto wysyłać także zaproszenia do bazy kontaktów. - To fejkowe konto - zapewnia Joanna Getka-Kaczor, PR managerka Ewy Chodakowskiej. Profil jest obecnie niedostępny.

Sebastian Kucharski
Sebastian Kucharski
Udostępnij artykuł:

Ewa Chodakowska, trenerka fitness i jedna z najbardziej wpływowych Polek w Internecie, jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych. Jej profil na Facebooku ma 2,1 mln obserwujących, a na Instagramie – 1,9 mln obserwujących. Nie ma jej jednak na Linkedin. Ponad tydzień temu profil "Ewa Chodakowska Kavoukis" pojawił się na tej platformie – ale jak informuje Joanna Getka-Kaczor nie został założony przez nikogo z zespołu Ewy Chodakowskiej. Zresztą, że taki istniał PR managerka dowiedziała się od nas. – Natychmiast zadzwoniłam do Ewy, ponieważ ona sama prowadzi profile pod swoim nazwiskiem, ale też nic o tym nie wiedziała – mówi Joanna Getka-Kaczor. Dodaje, że także żadna z firm z nią współpracujących nie zakładała takiego profilu na Linkedin.

- To musiało być fejkowo konto, które już zostało zablokowane. Ale będziemy próbowali skontaktować się z Linkedin i dowiedzieć, kto mógł je założyć – dodaje Joanna Getka-Kaczor.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kasia-tusk-zarzucila-marce-zara-wykorzystanie-jej-zdjecia-chetnie-wskaze-koncernowi-zbiorke-charytatywna,7170434815002241a ##

Profil był opisany jako należący do Ewy Chodakowskiej Kavoukis. Kavoukis to nazwisko męża Ewy Chodakowskiej. Dodano, że należy do właściciela BeBio Polska. To marka Ewy Chodakowskiej. Promował także produkty jej marki (były kopią tych promowanych na Instagramie). Wyglądał więc wiarygodnie, chociaż jak na standardy Linkedin były w nich mało treści.W tej sprawie wysłaliśmy także pytania do działu obsługi klienta LinkedIn, ale do czasu publikacji tego tekstu nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

grafika

Rok temu Ewa Chodakowska poinformowała na Instagramie, że nieznana firma wykorzystała jej wizerunek do stworzenia fałszywej reklamy środka odchudzającego. Bazowała ona na fałszywym wywiadzie.

W ub.r. spółka Bebio należąca do Ewy Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 12 proc. do 14,89 mln zł i spadek zysku netto z 5,55 do 4,68 mln zł. Epidemia spowodowała odwołanie eventów z udziałem Chodakowskiej, a jednocześnie wzrost sprzedaży w jej e-sklepie Bebio.pl i platformie BeActivetv.

Wiosną ub.r. trenerka została ambasadorką marketingową kolekcji Ohelo biżuterii W.Kruk i była jurorką w talent-show TVP2 „Dance, dance, dance”. Od wielu lat promuje Adidasa, na początku br. wystąpiła w jego kampanii wspólnie z Zuzanną Borucką, Dominiką Nahajowską i Anną Fritz-Fabijanek.

Jesienią ub.r. w sondażu zrealizowanym przez firmę Wavemaker Chodakowska uzyskała taki sam udział wskazań co lekarze (7 proc.) w odpowiedzi na pytanie o autorytet w tematyce zdrowotnej.

Sebastian Kucharski
Autor artykułu:
Sebastian Kucharski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami