ROZWIŃ

Filip Fijałkowski business development directorem w agencji Streetcom

Do zespołu agencji Streetcom dołączył Filip Fijałkowski, nowy business development director. Przechodzi z Territory Influence.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Filip Fijałkowski business development directorem w agencji Streetcom
Filip Fijałkowski

Fijałkowski na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami, projektowanie oraz sprzedaż rozwiązań marketingowych online i offline. Będzie blisko współpracował z Filipem Dąbrowskim, sales direcorem i raportował bezpośrednio do CEO Matyldy Szymalskiej.

Ostatnio w Territory Influence

Filip Fijałkowski ma blisko 10-letnie doświadczenie w sprzedaży, początkowo w branży motoryzacyjnej, gdzie tworzył i wdrażał programy sprzedażowe oraz szkoleniowe, a także zarządzał programem badań satysfakcji klientów w Polsce. Ostatnio pracował dla Territory Influence, gdzie odpowiadał za rozwój nowych projektów biznesowych i poszerzanie sprzedaży usług.

Na swoim koncie ma realizacje z markami z branż FMCG i elektroniki użytkowej, w tym Philips, Sharp, Vestfrost, British American Tobacco, Colgate-Palmolive, czy Jacobs Douwe Egberts.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów