Flügger: Malowanie może być proste

W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa farb i akcesoriów malarskich Flügger. Akcję pod hasłem „Malowanie może być proste” przygotowały agencja Proximity i dom mediowy Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania farb i akcesoriów malarskich Flügger jest skierowana do klientów indywidualnych z Warszawy i okolic, mając na celu podniesienie rozpoznawalności tej marki. W ramach akcji pod hasłem „Malowanie może być proste” prowadzone są działania w sklepach TTW Opex, Jupiter i IKEA, do popularnych magazynów wnętrzarskich dołączane są inserty, a w internecie emitowane są bannery odsyłające do serwisu Flügger.

Kreację kampanii – zaplanowanej na kwiecień i maj – przygotowała agencja Proximity, która również realizuje działania promocyjne i PR w ramach tej akcji, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"