„Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół

Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych w listopadzie 2013 roku awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 82 proc., zanotowało „Uważam Rze Historia”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół
Shutterstock.com

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus Historia” (G+J Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 28 531 egz. i w porównaniu do listopada 2012 roku była niższa o 22,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 27 760 egz. Tytuł ten miesięcznikiem jest od marca ub.r. (więcej na ten temat), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik.

Natomiast z pierwszego na trzecie miejsce spadł miesięcznik „Uważam Rze Historia” (Gremi Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 82,24 proc. i wyniósł 14 324 egz.

W listopadzie 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Uważam Rze Historia” - było to 30,61 proc.

Do ZKDP nie zostały na razie zgłoszone miesięczniki „W Sieci Historii” (Fratria) oraz „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro), bo ich wydawcy uznali, że nie mają takiej potrzeby (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day