Wavemaker i Brainlabs zajmą się globalną obsługą mediową Formuły 1

Organizatorzy wyścigów Formuła 1 rozstrzygnęli prowadzony po raz pierwszy w historii przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrali agencje Wavemaker i Brainlabs.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęty w listopadzie ub.r. przetarg mediowy dotyczy obsługi budżetu szacowanego na ok. 40 mln dolarów rocznie. Koordynowała go firma Oystercatchers

W ramach obsługi Wavemaker zajmie się obsługą mediową tradycyjnych mediów, a Brainlabs - cyfrowych.

Do tej pory planowaniem i zakupem mediów do wszelkich działań reklamowych Formuły 1 zajmował się jej dział marketingu. Swego czasu odpowiadał też za to Bernie Ecclestone, były już dyrektor generalny F1.

Nawiązanie współpracy z wybranymi agencjami ma służyć promocji Formuły 1 i pozyskaniu nowych fanów.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly