"Forum" w TVP Info trzy razy słabiej niż w Jedynce

Po przeniesieniu od stycznia "Forum" do TVP Info i zmianie poryemisji programu, śledzi go ponad trzy mniej widzów niż jesienią wTVP 1. W porównaniu z zeszłym rokiem spadła także oglądalność pasmaw którym magazyn jest nadawany w TVP Info, ale kanałowi dalej udajesię w tym czasie wyprzedzać TVN 24.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Trzy pokazane dotychczas na antenie TVP Info wydania "Forum"obejrzało średnio 390 tys. widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research. Udziały stacji w czasie emisji programu(poniedziałki o 20.20) wyniosły 2,34 proc. i były wyższe odudziałów konkurencyjnej TVN 24, która w tym czasie nadawała główniemagazyn "Polska i świat", a także częściowo "Kropkę nad i". Pozycjete oglądało 210 tys. osób przy udziałach w rynku na poziomie 1,24proc.

Mimo zwycięstwa TVP Info nad konkurencją, "Forum" ma o ok. 70tys. mniej widzów niż programy emitowane w TVP 3 w poniedziałkowympaśmie między 20.20 a 21.00 rok temu. Wybierało je bowiem średnio460 tys. osób, a udziały kanału wynosiły wtedy 2,64 proc.

Z kolei widownia samego "Forum" spadła ponad trzy razy wporównaniu do jesieni, gdy program emitowano w TVP 1, gdzieukazywał się w poniedziałki ok. 22.00. Wtedy magazyn śledziło 1,3mln widzów przy udziałach na poziomie 10,77 proc. (dane z okresu od3 września do 17 grudnia 2007 r.)

Z danych wynika także, iż program "Forum" oglądają przedewszystkim kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi,średnich i największych miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i średnim.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]