G-Shock oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023

Marka zegarków G-Shock (Casio) rozpoczęła współpracę z organizatorem ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon, zostając sponsorem zawodów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
G-Shock oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023

Marka G-Shock została partnerem największego cyklu biegów z przeszkodami w Polsce - Runmageddonu. W ramach długofalowej współpracy zaplanowany jest szereg aktywacji pod znakiem G-Shock x Time Trend, m.in. strefa chillu, konkursy, gadżety dodawane do pakietów startowych oraz specjalne vouchery zniżkowe dla uczestników Runmageddonu do zrealizowania na wybrane kolekcje marki G-Shockw sklepie internetowym Timetrend.pl.

- Swoją pozycję na rynku marka G-Shock zawdzięcza wytrzymałości i niezawodności produktów. Twórcy marki,  Kikuo Ibe, przyświecała idea zaprojektowania zegarka, który „nie zniszczy się nawet, gdy upadnie”, w tym przetrwa upadek z 10 metrów, wytrzyma ciśnienie 10 atmosfer czy będzie działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. W efekcie starań twórcy marka G-Shock posiada w ofercie zegarki, które odporne są na wiele czynników, w tym in. błoto - z tej cechy słynie kolekcja Mudmaster. Naturalna stała się zatem inicjatywa, aby zegarki G-Shock pojawiły się podczas tak wymagającego biegu jakim jest Runmageddon, w których oprócz sportowej rywalizacji, mamy do czynienia z bardzo trudnymi warunkami, pyłem, błotem, lodowatą wodą, w których każdy G-Shock sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Anna Miksztal, brand manager marki.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie podają też wartości kontraktu sponsorskiego.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii