G2 dla Idei

Nowy pracownik w G2 dla Idei

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

10 maja do zespołu G2 dołączła Inga Jarosz. Objęła stanowisko account executive, do jej zadań będzie należała obsługa kluczowego klienta G2 - PTK Centertel.

Jest doświadczonym koordynatorem projektów marketingowych dla klientów instytucjonalnych, zarządzania łańcuchami logistycznymi, ma także znaczny staż w dziale client service. Pracowała w firmach Prowana Consulting, Maersk Logistics Polska i Gruppa 66, gdzie koordynowała działalność BTL dla klientów: Coca Cola Beverages, L'Oreal i Nike.

Komentarze (0)
listonosz Edzio
7 miesięcy temu

Musk Tuska w piniondzach się pluska.

wacek
7 miesięcy temu

@Kris - „Bo Brzoska z inpostu wszedł w układ z tuskiem, no to ludzie już go olewają, może jego firma padnie tak jak większość które tusk załatwił, a Rafako dobrze zna !!!” Taaa dziadki,wyborcy pis 70+ paczkomatów używają...

Kris
7 miesięcy temu

Bo Brzoska z inpostu wszedł w układ z tuskiem, no to ludzie już go olewają, może jego firma padnie tak jak większość które tusk załatwił, a Rafako dobrze zna !!!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji