„Gala” w większym formacie i z lepszym papierem

Dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda) od wydania, które pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 17 listopada br., ukazywać się będzie w większym formacie i drukowany będzie na bardziej luksusowym papierze. Na okładce znajdzie się Magdalena Mielcarz.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Gala” w większym formacie i z lepszym papierem

Nowy format "Gali" to 230x299 mm. W środku numeru czytelnicy znajdą m.in. wywiady z Magdaleną Mielcarz, Jakubem Błaszczykowskim i Grażyną Kulczyk. Z kolei w nowej rubryce „Byłam dzieckiem” Krystyna Janda wspominać będzie swoje dzieciństwo.

Wydanie ukaże się w normalnej cenie 4,99 zł. Będzie też mutacja w cenie 29,99 zł w wersji z książką i filmem na DVD „Pożądanie”.

Numer będzie promowany w telewizji (kanały CBS, Eska TV), w radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Zet Gold, Radio Plus, Radio Eska, Radio Wawa, Vox FM), w prasie, w internecie (serwisy internetowe Burdy, Facebook), na ekranach na dworcach (Platform Channel) oraz w punktach sprzedaży prasy. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu wydawnictwa.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gali” w sierpniu br. wyniosła 59 341 egz.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?