„Gala” w większym formacie i z lepszym papierem

Dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda) od wydania, które pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 17 listopada br., ukazywać się będzie w większym formacie i drukowany będzie na bardziej luksusowym papierze. Na okładce znajdzie się Magdalena Mielcarz.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Gala” w większym formacie i z lepszym papierem

Nowy format "Gali" to 230x299 mm. W środku numeru czytelnicy znajdą m.in. wywiady z Magdaleną Mielcarz, Jakubem Błaszczykowskim i Grażyną Kulczyk. Z kolei w nowej rubryce „Byłam dzieckiem” Krystyna Janda wspominać będzie swoje dzieciństwo.

Wydanie ukaże się w normalnej cenie 4,99 zł. Będzie też mutacja w cenie 29,99 zł w wersji z książką i filmem na DVD „Pożądanie”.

Numer będzie promowany w telewizji (kanały CBS, Eska TV), w radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Zet Gold, Radio Plus, Radio Eska, Radio Wawa, Vox FM), w prasie, w internecie (serwisy internetowe Burdy, Facebook), na ekranach na dworcach (Platform Channel) oraz w punktach sprzedaży prasy. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu wydawnictwa.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gali” w sierpniu br. wyniosła 59 341 egz.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska