Galeo zapowiada zmiany na rynku przypraw

Kampania reklamowa w prasie konsumenckiej i handlowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod koniec stycznia bieżącego roku na półki sklepowe trafią pierwsze produkty Galeo w nowych, atrakcyjnych opakowaniach oraz z nowym logo. Zmiany wprowadzono na podstawie opinii konsumentów wyrażonych w badaniach przeprowadzonych przez Instytut SMG/KRC. Nowe opakowania i logo zaprojektowała agencja Vanilia Cake.

Galeo to marka przypraw z tzw segmentu ekonomicznego, dedykowana konsumentom prowadzącym tradycyjne gospodarstwa domowe oraz tym, którzy cenią sobie smak domowej kuchni. Potencjałem marki Galeo jest jakość produktów, gwarantowana przez producenta firmę Kamis-Przyprawy S.A. i cena dostosowana do portfela przeciętnego konsumenta. Atuty marki docenili konsumenci. W ciągu blisko dwuletniej obecności na półkach sklepowych, marka Galeo zdobyła aż 7% rynku przypraw tradycyjnych (ilościowo, Memrb Retail Audit IX-X 2003). Planowany redesign opakowań i rozszerzenie portfolio produktów ma utwierdzić lojalnych konsumentów w słuszności zakupu produktów Galeo, a nowych przekonać do marki. Konsekwencją polityki marketingowej Galeo ma być uzyskanie silnej i znaczącej pozycji wśród obecnych graczy rynku przypraw ekonomicznych.

Wejściu na rynek nowych opakowań i logotypu Galeo towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w prasie konsumenckiej i handlowej oraz materiały POS przygotowane przez Koncept Cafe. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?