ROZWIŃ

GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US

Amerykańska sieć odzieżowa GAP przedłuża kontrakt z Blame US Agency. Marka została klientem agencji we wrześniu 2022 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Agencja będzie kontynuować współpracę polegającą na podejmowaniu działań z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu oraz projektów specjalnych.

Marka dołączyła do grona klientów agencji 1 września 2022 roku. Od tamtej pory agencja Blame US kompleksowo odpowiada za zarządzanie komunikacją marki GAP zarówno w kwestii PR produktowego, jak i influencer marketingu. Blame US od roku koordynuje również działania z klientem w zakresie media relations, social mediów oraz projektów specjalnych.

Po stronie agencji Blame US działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Gabriela Czernecka, account manager oraz Karolina Krupińska, junior account executive. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (1)
zerozerosiedem
2 lata temu

Fajna współpraca, taka... niewidoczna ;d

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"