„Gdyby Carlsberg robił…” w nowej kampanii piwa Carlsberg (wideo)

Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa seria reklam piwa Carlsberg. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Gdyby Carlsberg robił…” w nowej kampanii piwa Carlsberg (wideo)

Pierwsza reklama pokazuje, że gdyby Carlsberg prowadził salon fryzjerski, byłby to prawdopodobnie najlepszy taki lokal, oferujący  prawdopodobnie najlepsze fryzury na świecie. Tym samym marka nawiązuje do swojego legendarnego hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” („Probably the best beer in the world”), które obowiązywało od 1975 do 2011 roku i do którego Carlsberg wrócił na początku ubiegłego roku.

Spot jest pierwszym z serii „Gdyby Carlsberg robił…” („If Carlsberg did…”). Kolejne odsłony kampanii można będzie oglądać przez cały bieżący rok. Oprócz reklam telewizyjnych będą realizowane działania niestandardowe.

- Globalna platforma komunikacyjna „Gdyby Carlsberg robił …” spotkała się z pozytywnym odbiorem w Europie. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci również docenią i polubią jej żartobliwy i zaskakujący charakter. Naszym celem jest zaintrygowanie, wywołanie uśmiechu i rozbawienia u konsumentów. Platforma „Gdyby Carlsberg robił …” daje nam duże możliwości dla prowadzenia zapadającej w pamięć komunikacji z konsumentami - opisuje Krzysztof Łojek, menedżer marki Carlsberg na polskim rynku.

Koncepcję spotu przygotowała agencja 72 & Sunny NL B.V, a za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz internecie. Czasu trwania kampanii nie podano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"