ROZWIŃ

„Gogglebox” hitem TTV. Program zyskał 158 tys. widzów

Jesienne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 601 tys. widzów, o 158 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
7 komentarzy
„Gogglebox” hitem TTV. Program zyskał 158 tys. widzów

Dziewiąty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 10 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu wyniosła 601 tys. osób, co przełożyło się na 5,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rinke-na-krawedzi-nowy-program-ttv-oglada-250-tys-widzow,7171224633940097a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 24 września br. Przyciągnął on uwagę 684 tys. osób.

grafika

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 2,13 proc., a w grupie 16-49 było to 2,83 proc. Oznacza to, że program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/o-maly-wlos-paradokument-ttv,7171224513439361a ##

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 158 tys. widzów. Siódmą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po trzech odcinkach śledziło 443 tys. osób, co przełożyło się na 3,86 proc. udziału w grupie 4+ i 5,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

grafika

TTV w paśmie emisji programu, czyli w poniedziałki w godz. 22.02-22.59 ma 5,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Daje to tej stacji piąte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja z udziałem na poziomie 9,40 proc. jest trzecia.

grafika

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background
Komentarze (7)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?