Golden Drum: Polacy na shortlistach konkursu Press i Outdoor

W konkursie, w którym biorą udział uczestnicy z tzw. nowej Europy(byłe kraje socjalistyczne) na festiwalu reklamy Golden Drum,polskie agencje znalazły się na shortlistach kategorii prasowej ikategorii reklama zewnętrzna.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W kategorii Press na shortliście znalazły się: kampania"Breakfast" agencji DDB dla McDonald's; "Taxi-stand" i"Door-handle" TBWA dla Kozlak Beer - Bierhalle; "Windows" GreyWorldwide dla Lenora; "Mosquitos - Salesman", "Mosquitos - Boss" i"Mosquitos - Wife" Leo Burnett dla marki Bros; kampania własna "UKflag" i "Italian flag" agencji Young & Rubicam.

W outdoorze znalazły się kampanie: "Beach" agencji GreyWorldwide dla Sensodyne; "Warsaw with GPS" Young & Rubicam dlaiPlusa; "Lost Keys" Change Integrated dla MTV Cribes; "Guitar" GreyWorldwide dla Concerts for autistic chi; "Buck", "Deer" i "Heron"JWT dla Public awareness; "Woman in Chechnya", "Woman in Honduras"i "Woman in Congo" agencji DDB dla Letter-Writing Marathon.

Na shortlistach nie znalazł się żaden polski film ani kampaniaradiowa.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?