GoldenSubmarine dla marki Big Star

gencja interaktywna GoldenSubmarine, w wyniku wygranego konkursuofert, zajmie się stworzeniem strony internetowej promującejkolekcję wiosenno-letnią marki Big Star Limited oraz ministrony zkonkursem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Strona poświęcona wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star maprzybliżyć klientom najnowsze propozycje na nadchodzący sezon. Wserwisie zostaną zaprezentowane m.in. nowe modele dżinsów ikolekcja dzianin, a także akcesoria dostępne w ofercie wiosennej.Strona kolekcji zostanie wzbogacona o ministronę z interaktywnymkonkursem, mającym na celu budowanie lojalności konsumentów.Premierę serwisu przewidziano na połowę lutego 2009 roku.

- O wyborze GoldenSubmarine spośród wszystkich agencjistartujących w konkursie ofert zadecydował fakt, że nasze myślenieo marce było zbieżne z zaproponowanymi przez agencję rozwiązaniami.Spodobał nam się zarówno ciekawy pomysł na przyciągnięcie uwagiużytkowników do serwisu, jak i sam projekt graficzny - mówi RafałBiałek, zastępca kierownika działu marketingu Big Star Limited.

Współpraca pomiędzy GoldenSubmarine a firmą Big Star macharakter projektowy. W konkursie poza tą agencją uczestniczyły teżm.in. firmy Opcom i OS3 multimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?