GoldenSubmarine i Publicis zajmą się obsługą reklamową PGE

Agencje GoldenSubmarine i Publicis wygrały przetarg na obsługę reklamową ATL i BTL Polskiej Grupy Energetycznej. Będą dla niej pracować dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do trwającego od kwietnia przetargu zgłosiło się 11 agencji. PGE jednak odmówiło nam podania nazw ich wszystkich.

Biuro prasowe spółki przekazało nam jedynie,  że do współpracy wybrano agencje GoldenSubmarine i Publicis.

Współpraca z nimi obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.Będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych w obszarze offline i online. Do ich zadań należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki, przy zachowaniu spójności w obrębie systemu identyfikacji wizualnej oraz formatu kreatywnego marki, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązań wyróżniających markę na rynku.

GoldenSubmarine i Publicis odpowiedzialne będą za kreację, strategię i realizację (produkcję) kampanii reklamowych w tym: produkcje spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do Internetu oraz wszelkich innych materiałów reklamowych.

Ich zadaniem będzie stała i bieżąca współpraca również przy projektach w okresie pozakampanijnym czyli przez cały okres trwania umowy, czyli przez dwa lata.

Cała komunikacja marketingowa będzie realizowana w oparciu o nową strategię marki, którą Grupa PGE ogłosiła w październiku 2021 roku, i hasło „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?