Goodyear konsoliduje obsługę mediową i reklamową w Publicis Groupe

Firma oponiarska Goodyear Tire & Rubber Company skonsolidowała swoje zadania w zakresie obsługi mediowej, kreacji, produkcji i usług cyfrowych w holdingu reklamowym Publicis Groupe.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Goodyear konsoliduje obsługę mediową i reklamową w Publicis Groupe

W strukturze Publicis Groupe powołano dedykowaną do obsługi Goodyear jednostkę, która nazywa Publicis P1T Crew. Wczęsniej za obsługę części budżetu marketingowego firmy odpowiadały Colle McVoy i GSD&M.

Goodyear podał, że koszty reklamy w 2023 roku 364 mln dolarów, co stanowi spadek o 3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Wydatki te obejmowały koszty programów reklamowych prowadzonych we współpracy z dealerami i franczyzobiorcami. Firma nie podała ile wydaje na reklamę w mediach. 

Według marketera celem skonsolidowania obsługi reklamowej i mediowej w jednym holdingu reklamowym jest stworzenie jednolitego przekazu, który podkreśli wartość marek, produktów i usług firmy.  

P1T Crew będzie kreatywnie kierowany przez agencję BBH USA. Inne zaangażowane agencje nie zostały ujawnione.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek