Google kupiło Wildfire

Google przejęło zajmującą się marketingiem w mediach społecznościowych firmę Wildfire.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Suma, którą Google musiało zapłacić za przejęcie młodej amerykańskiej firmy nie została oficjalnie ujawniona. Serwis AllThingsD, powołując się na swoje źródła, twierdzi że transakcja zamknęła się w około 250 milionach dolarów.

Wildfire działa od 2008 roku. Firma tworzy kampanie reklamowe w takich serwisach jak Facebook, Twitter, YouTube, Google+, LinkedIn i Pinterest. Ma ponad 16 tysięcy klientów.

Google już od pewnego czasu szukało sposobu na wejście na rynek reklamowy w social mediach. Wiosną internetowy gigant chciał kupić inną agencję zajmującą się marketingiem w serwisach społecznościowych - Buddy Media. Jednak na przełomie maja i czerwca za 800 milionów dolarów Buddy Media przejęło Salesforce.com.

grafika
Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?