Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu

Po trzech latach Google postanowiło zrezygnować ze sprzedaży reklamdla stacji radiowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

W poście na firmowym blogu, wiceprezes Google ds. zarządzaniaproduktami Susan Wojcicki poinformowała, że usługa Audio Adszostanie wyłączona 31 maja.

"Poświęciliśmy istotne zasoby na rozwój tych produktów i podrodze wiele się nauczyliśmy, ale nie odnieśliśmy sukcesu na jakiliczyliśmy. Dlatego postanowiliśmy wycofać się z tradycyjnego rynkuradiowego i skoncentrować nasze działania na internetowym przekazieaudio" - napisała Wojcicki.

Decyzja może poskutkować zwolnieniem około 40 osób pracującychwokół radiowego projektu, ale Google zapewnia że poszuka dlawiększości nich miejsca w innych obszarach swojej działalności.

W ubiegłym miesiącu internetowy gigant postanowił równieżwycofać się ze sprzedaży reklam prasowych w ramach programu PrintAds, gdyż usługa nie zdobyła dostatecznej popularności.

źródło: NYTimes.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych