ROZWIŃ

Gortat, Michalczewski, Khalidov i Wasilewski twarzami Oshee

Do sprzedaży trafiły napoje Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee, których twarzami są Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski i Mamed Khalidov. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Oshee Polska wspólnie z NeumannBrown i Partner of Promotion.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Napoje izotoniczne Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee są skierowane do osób preferujących sportowy tryb życia. Zawierają m.in. elektroliy sodu i potasu oraz witaminy B3, B5, B6, B7 i E.

Na opakowaniach nowego produktu znajdują się wizerunki Marcina Gortata, Dariusza Michalczewskiego, Marcina Wasilewskiego i Mameda Khalidova. Ma to podkreślać sportowy charakter tej marki.

grafika

Wprowadzeniu na rynek Tajemnic Mistrzów Sportu towarzyszy kampania z udziałem tych sportowców. Działania reklamowe do stycznia przyszłego roku będą prowadzone prasie (magazyny lifestyle'owe), internecie (m.in. social media), punktach sprzedaży (standy, plakaty i woblery), na outdoorze (nośniki w największych miastach), a także w ramach sponsoringu lokalnych i ogólnopolskich imprez sportowych.

grafika

Layouty prasowe i outdoorowe na potrzeby akcji przygotowała agencja NeumannBrown, działania public relations realizuje agencja Partner of Promotion, a za zakup mediów bezpośrednio odpowiada Oshee Polska. 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X