Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR

Do grona Klubu Producentów Reklamowych przy SAR dołączyły Graffiti i Lucky Luciano. Klub liczy teraz dziewięciu członków.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR

Nowe studia będą z pozostałymi członkami KPR SAR pracowały na rzecz upowszechnienia modelu wyłącznej współpracy z reżyserami.

- Model współpracy 1 reżyser 1 studio został uznany za rekomendowany w ramach Białej Księgi Komunikacji Marketingowej. To oznacza, że jest on najwłaściwszy z punktu widzenia jakości i efektywności procesów produkcyjnych. To niezwykle potrzebne teraz, gdy pandemia wymusza poszukiwanie nowych efektywnych i zwinnych sposobów pracy. Na szczęście coraz więcej agencji i reklamodawców to rozumie - poszerzenie klubu teraz jest na to najlepszym dowodem- mówi Julian Dworak, dyrektor KPR.

 Michał Sitek, partner i executive producer Lucky Luciano, dodaje: - Od dawna widzimy potrzebę współdziałania środowiska producentów ze wszystkimi uczestnikami rynku – byliśmy jednymi z pomysłodawców powstania Klubu, mieliśmy wpływ na koncepcję, jednak postanowiliśmy poobserwować jak inicjatywa się rozwinie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/producenci-reklamowi-zagraniczne-produkcje-wstrzymane-mniej-nowych-zlecen ##

Franciszek Rogala, współwłaściciel Graffiti liczy na to, że współpraca w KPR SAR "przyniesie owoce w postaci stabilniejszego rynku, uczciwej konkurencji, co przełoży się na wyższą jakość, nie tylko naszych usług, ale także na rozwój sektora". - Praca z reżyserami w modelu wyłączności bardzo temu służy - komentuje Rogala.

Obecnie w skład klubu wchodzi dziewięć domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Graffiti, Lucky Luciano, Opus Film, OTO, Papaya, Tank i Watchout. Klub działa w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie