Grające przystanki autobusowe

Kampania zewnętrzna promująca tegoroczny festiwal polskiej piosenki w Opolu rozpocznie się 15 maja w całej Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na 1200 billboardach, ponad 100 autobusach i  600 przystankach autobusowych pojawią się plakaty z hasłem „Cała Polska śpiewa”. Kampania prowadzona będzie również w Internecie. Potrwa do 4 czerwca.

Nietypowym elementem kampanii będzie muzyka płynąca z głośników na wybranych przystankach autobusowych. Tuż przed samym festiwalem w 10 największych miastach na 40 wiatach autobusowych będzie można usłyszeć piosenki biorące udział w konkursie „Superjedynki” w kategorii „Przebój Roku”. Koncert, na którym ogłoszeni zostaną laureaci tego konkursu, otworzy opolski festiwal.

Kampanię zleciło i skoordynowało Biuro Marketingu i Promocji TVP. Koncepcję graficzną stworzył Singing Dorsz, projekty przygotowała firma CAM Media a media zaplanował i zakupił Zenith OptimediaGroup przy współpracy z firmą reklamy zewnętrznej AMS.

43 Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej rozpocznie się w piątek 2 czerwca trzyczęściowym koncertem „Superjedynek” oraz recitalem laureatów konkursu „Debiuty 2006”. W sobotę - dwuczęściowy koncert „Premiery Gwiazd”, w którym znani wykonawcy przedstawią swoje nowe, nieznane jeszcze utwory, oraz gala „Kataryniarze” z udziałem najlepszych polskich kabaretów. Kabaret powróci także w niedzielę 4 czerwca, w koncercie „101 lat kabaretu” w reżyserii Olgi Lipińskiej. Wydarzeniem Festiwalu będzie jubileuszowy koncert „Świat w obłokach” w którym znani wykonawcy będą śpiewać najsłynniejsze przeboje Marka Grechuty.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?