Gremi Media z internetową platformą big data od Deep.BI

Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, wprowadziło jednolitą platformę analizy danych o użytkownikach serwisów internetowym firmy. Platforma jest oparta na rozwiązaniu firmy Deep.BI.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Gremi Media z internetową platformą big data od Deep.BI
Marcin Kowalczyk

Wdrożona właśnie przez Gremi Media platforma pozwala wydawcy na obserwację zachowania użytkowników korzystających ze wszystkich należących do niego cyfrowych publikacji: serwisów internetowych i e-wydań, w tym korzystania z tekstów, wideo, newslettera, opcji zakupowych oraz ofert pracy.

Użytkownicy mogą zostać przez wydawcę wyselekcjonowani zarówno na podstawie podstawowych cech (jak płeć czy grupa wiekowa), jak też w oparciu o rodzaj czytanych artykułów czy oglądanych treści wideo, ilość poświęcanego na tok czasu oraz różne rodzaje aktywności (np. komentowanie, udostępnianie treści w mediach społecznościowych). Wydawca analizuje te i wiele innych informacji, identyfikując użytkowników na podstawie logowań i na podstawie plików cookies od momentu ich pojawienia się na którejkolwiek z platform należących do Gremi Media, nawet na poziomie newslettera.

Wszystkie dane dostępne są w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżącą reakcję i optymalizację działań zarówno w części reklamowej jak i redakcyjnej, np. identyfikowanie treści o największym potencjale wirusowego rozprzestrzeniania się w mediach społecznościowych.

- Analiza danych jest nieodłącznym elementem strategii dzisiejszych wydawców. Mając kompleksową wiedzę na temat zachowań i preferencji użytkowników, wydawca jest w stanie dostarczyć swoim odbiorcom właściwy content, ale także w znacznej mierze poprawić efektywność działań reklamowych - opisuje Marcin Kowalczyk, dyrektor generalny ds. komercyjnych odpowiedzialny za wszystkie działy handlowe w Gremi Media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzeczpospolita-zmienia-uklad-sekcji-dzial-gospodarczy-znow-na-zielonym-papierze ##

Platforma jest oparta na rozwiązaniu Customer Data Platform firmy Deep.BI, które umożliwia też śledzenie prawdziwej widoczności reklam (ad viewability według standardu IAB) oraz czas ekspozycji każdej z reklam dla użytkowników.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. portal Rp.pl zanotował 2,73 mln realnych użytkowników i 10,81 mln odsłon, a Parkiet.com - 110,2 tys. użytkowników i 1,68 mln odsłon. Jesienią obie witryny na stałe udostępniono w nowych wersjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA