Grey wygrał globalny przetarg Carlsberga

Sieć reklamowa Grey Europe zdobyła budżet reklamowy Carlsberga. W efekcie wygranego przetargu będzie obsługiwała portfolio marek bezalkoholowych duńskiego koncernu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grey wygrał globalny przetarg Carlsberga

Pierwsze kampanie reklamowe autorstwa Grey Europe będzie można oglądać na początku 2020. Mają zostać oparte o znaną już platformę kreatywno-strategiczną "Probably.." ("Prawdopodobnie…") z naciskiem na zmianę postrzegania piwa bezalkoholowego.

Kwoty zlecenia ani czasu trwania umowy nie ujawniono.

Obsługą reklamową alkoholowych marek koncernu (w tym flagowej Carlsberg) zajmuje się agencja Fold7, która do tej pory przygotowywała kampanie także dla marek bezalkoholowych.

W 2018 roku Carlsberg wprowadził do sprzedaży bezalkoholowe piwo o właściwościach izotonicznych - Birell. Dwa lata wcześniej na rynku zadebiutował Carlsberg Non Alcoholic w puszce 0,33 l.

W Polsce Carlsberg ma w portfolio takie marki jak Carlsberg, Kasztelan, Somersby i Okocim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu