Grudniowy numer 'CKM-u' z kalendarzem

Do grudniowego wydania miesięcznika "CKM" (Marquard Media Polska), który ukazał się w wczoraj w nowym formacie, szacie graficznej i zmienionej zawartości, dołączony został kalendarz na 2009 rok.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Dodatek można kupić z całym nakładem numeru, który wynosi 180 tys. egz. Pismo ma normalną cenę (10,90 zł).

Wydanie wsparte jest kampanią w telewizji (TVN Turbo, TVN 24, N Sport, MTV Polska, Comedy Central, Viva Polska, 4Fun TV, Kino Polska), w radiu (RMF FM, Radio Zet, Radio PiN, Radio Eska), w prasie (Przekrój, Auto Świat, Cosmopolitan), w internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Ckm.pl) i na billboardach w największych miastach Polski. Kampanię przygotował i media zaplanował dział marketingu wydawcy (w przypadku dwóch stacji czas zakupił MediaVest).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?