Newslettery od serwisów Grupy PTWP po nowemu

Grupa PTWP odświeżyła część newsletterów  - mają nowy layout i są inaczej przygotowywane przez redakcje. Od wtorku ich nową odsłonę otrzymują odbiorcy serwisów wnp.pl, rynekzdrowia.pl czy pulshr.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Newslettery od serwisów Grupy PTWP po nowemu
fot. mat. prasowy

– Niezmiennie kierujemy newslettery do naszych kluczowych czytelników, którzy w sieci szukają wiedzy i mądrej analizy. Zamiast clickbaitu, stawiamy więc na jakość, eksperckość, sprawdzoną informację o tym, co dzieje się w szeroko pojętym świecie gospodarki, biznesu, zdrowia, prawa, finansów, polityki i stylu życia – mówi Justyna Przybytek-Pawlik, dyrektor ds. rozwoju online w Grupie PTWP.

Newslettery kierują nie tylko do artykułów, ale również do materiałów wideo, podcastów i analiz. 

Zmiany newsletterach PTWP – Chcemy być dla naszych czytelników najważniejszym źródłem wiedzy o tym, co dzieje się w branży, jednocześnie szanując ich ograniczony czas. Dlatego postawiliśmy na przejrzysty layout, lepszą nawigację i bardzo precyzyjny dobór treści. Naszą ambicją jest, aby newslettery portali Grupy PTWP były synonimem jakości, a nie sposobem na wymuszanie kliknięć – podsumowuje Przybytek-Pawlik. 

Łącznie Grupa PTWP dociera z newsletterami do 300 tys. subskrybentów.

W styczniu br. podawaliśmy, że należący do PTWP portal WNP.PL wzmacnia zespół. Dołączyło do niego pięć nowych osób: związani ostatnio z “DGP” Anna Wittenberg i Tomasz Jurczak, przechodzący z RASP Adam Kosieradzki oraz Daria Onisk i Michał Wroński. Z WNP.PL pożegnali się natomiast Paweł Zielewski i Łukasz Maziewski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie