Grupa PTWP zarobiła więcej na eventach. Serwisy z zyskiem

W pierwszym kwartale 2025 roku grupa PTWP (Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości) o prawie jedną piątą zarobiła na czysto 1,3 mln zł. Mocno poprawiła się rentowność serwisów internetowych firmy.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Grupa PTWP zarobiła więcej na eventach. Serwisy z zyskiem
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP (fot. materiały prasowe)

Grupa kapitałowa PTWP w zeszłym kwartale wypracowała 23,81 mln zł przychodów z umów z klientami, co wobec 19,95 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 19,4 proc.

W segmencie obejmującym organizację kongresów, konferencji i działalność wydawniczą kwartalne przychody zwiększyły się r/r z 8,02 do 9,26 mln zł, a strata netto zmalała z 1,3 mln do 871 tys. zł.

Pion zarządzania obiektami wypracował wzrost przychodów z 8,42 do 9,62 mln zł i zysku netto ze 128 do 938 tys. zł, natomiast w segmencie z serwisami internetowymi wpływy zmalały z 6,23 do 6 mln zł, a wynik netto poszedł w górę z 435 tys. zł straty (plus 484 tys. straty z działalności zaniechanej) do 1,27 mln zł zysku

grafika

Rentowność netto 2,9 proc. w górę

Firma trzymała w ryzach koszty operacyjne, które zwiększyły się jedynie o 2,6 proc. do 22,17 mln zł. Wydatki na wynagrodzenia wzrosły z 6,19 do 6,75 mln zł, zaś te na usługi obce zmalały z 9,59 do 9,54 mln, a na zużycie materiałów i energii – z 3,16 do 2,87 mln.

W efekcie jej rentowność na poziomie operacyjnym poszła w górę z 1,6 mln zł straty do 1,73 mln zysku, a w ujęciu netto – z 1,6 mln straty do 1,34 mln zysku.

grafika

– Wyniki pierwszego kwartału 2025 roku są dla nas potwierdzeniem skuteczności przyjętej i realizowanej strategii rozwoju i konsekwentnej pracy całego zespołu. Osiągnęliśmy najwyższe w historii Grupy PTWP otwarcie roku, zarówno pod względem przychodów, jak i zysku netto, notując wzrosty we wszystkich segmentach działalności – podkreśla w komunikacie prasowym Wojciech Kuśpik, prezes i większościowy akcjonariusz PTWP.

– Patrzymy w przyszłość z optymizmem – rynek daje nam dobre perspektywy do dalszego wzrostu, a my zamierzamy je w pełni wykorzystać. Naszym celem pozostaje utrzymanie dwucyfrowej dynamiki rozwoju i dalsze umacnianie pozycji we wszystkich obszarach naszej działalności – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku