Grupo Tercer Milenio przygotuje identyfikację wizualną Turbomyjni

Hiszpańska agencja reklamowa Grupo Tercer Milenio stworzy identyfikację wizualną Turbomyjni powstających w ramach programu Carwash Investment. To pierwsze zlecenie tej firmy w Polsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Identyfikacja wizualna Turbomyjni, którą przygotuje agencja Grupo Tercer Milenio, ma być rozpoznawalna, ekologiczna, ekonomiczna, a zarazem utrzymana w dobrym stylu. Projekt ma też podkreślać nowoczesność tej marki. Na identyfikację wizualną Turbomyjni złożą się m.in.: ekrany LED oraz fryzy, moduły, panel sterowania i ścianki boczne poszczególnych obiektów.

Praca dla Turbomyjni, sieci myjni powstających w ramach programu inwestycyjnego i partnerskiego Carwash Investment, to pierwsze zlecenie Grupo Tercer Milenio w Polsce. Dotychczas firma ta realizowała swoje projekty na południu Europy, a obecnie rozpoczyna działalność w naszym kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych