Grycan klientem Multi Communications

Agencja Multi Communications rozpoczęła współpracę ze Zbigniewem Grycanem, byłym właścicielem Zielonej Budki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Znawca lodowego biznesu wraca na rynek z nową marką lodów Grycan - lody od pokoleń.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za obsługę medialną nowej marki lodów Grycan - lody od pokoleń. W pierwszym etapie współpracy agencja zorganizowała śniadanie prasowe, w trakcie którego Zbigniew Grycan zapowiedział swój powrót do lodowego biznesu i przedstawił nową firmę rodzinną i jej strategiczne plany na przyszłość.

- Wprowadzenie na rynek nowej marki lodów to nie lada wyzwanie - zarówno ze strony biznesowej, jak i komunikacyjnej. Dlatego zdecydowaliśmy się na realizację kampanii PR promującej nowe lody we współpracy z agencją Multi Communications - mówi Zbigniew Grycan.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji