Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli

Wystartowała najnowsza kampania produkowanego przez firmę Ferrero kremu Nutella „Nutella Kocha Pieczywo”. Przygotowała ją agencja Hand Made.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli

Kampania ma podkreślać kultową kombinację pieczywa i kremu Nutella. Akcja ma również walor edukacyjny - na stronie www marki poznać można ciekawostki na temat najchętniej konsumowanych w Polsce rodzajów pieczywa oraz wiele smakowitych, nieoczywistych inspiracji. 

Kampanii towarzyszy loteria Nutella Kocha Pieczywo, która potrwa do 30 września. W puli nagród znajdują się tostery, urządzenia do domowego wypieku chleba oraz kosze piknikowe. 

Za organizację aktywacji odpowiada agencja Hand Made, która nieprzerwanie już od 7 lat jest agencją partnerską marki w Polsce. 

Do zadań Hand Made należy opracowanie komunikacji kampanii oraz kompleksowa obsługa loterii. Agencja przygotowała key visuale, projekty opakowań oraz materiały POS oraz materiały komunikacyjne do mediów. Akcja promowana jest w TV, digitalu, mediach społecznościowych i prasie handlowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych