Hand Made dla Mlekołaków

W pierwszej połowie maja rozpoczęła się kampania prasowa płatków ryżowych Mlekołaki. Autorem kampanii jest agencja Hand Made, która pozyskała zlecenie w wyniku przetargu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem komunikacji jest wprowadzenie innowacji produktowej Mlekołaków - płatków ryżowych. Layout przedstawia dwójkę dzieci, które bawiąc się przy śniadaniu – robią charakterystyczne, orientalne oczy. Całość zamyka hasło kampanii: „Ryżowe spojrzenie na śniadanie”. W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Karolina Reimus (account manager); Agnieszka Trzeciak (graphic designer) i Miłosz Sroka (copywriter).

   

Kampania nowego produktu Mlekołaków prowadzona jest w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i w prasie adresowanej do rodziców.

Płatki ryżowe to nowość w portfolio Mlekołaków, których szata graficzna na początku roku uległa zmianie. W miejsce kosmicznych postaci „Mlekołaków” pojawiły się komiksowe rysunki dzieci („M team” – Moja paczka).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"