HarmoniquePR poszerza zakres usług i zmienia nazwę na Harmonic

Agencja HarmoniquePR, dotychczas świadcząca usługi z zakresu public relations, zwiększyła zakres swojej działalności, stając się agencją marketingu zintegrowanego. Zmieniła też nazwę na Harmonic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
HarmoniquePR poszerza zakres usług i zmienia nazwę na Harmonic

Agencja HarmoniquePR działa od sześciu lat. Dotychczas świadczyła usługi głównie w obszarach związanych z budową wizerunku marek.

Teraz poszerza zakres działań, oferuje także usługi z zakresu komunikacji reklamowej i interaktywnej oraz marketingu w wyszukiwarkach.

Symbolem rozszerzenia zakresu działań mają być nowe logo i nowa nazwa - Harmonic.

- Proces rebrandingu obejmuje również zmianę modelu biznesowego wzbogaconego o nowe wartości i elementy oferty. Nowe musi być lepsze, nie tylko wizualnie, dlatego nasza firma to całkowicie nowe oblicze marketingu. W którym klient i rozwój jego firmy jest kluczem do sukcesu - wyjaśnia Marta Hycnar, dyrektor generalny Harmonic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy