„Harper’s Bazaar” z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce

Na okładce sierpniowego wydania magazynu „Harper’s Bazaar” (Hearst Magazines UK) widnieje zdjęcie modelki trzymającej w ręku Samsunga Galaxy S6 oraz hasło „A fresh look at fashion”. Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wykorzystano okładkę magazynu do działań branded content.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Harper’s Bazaar” z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce

Projekt nosi nazwę „Powered by Samsung”. Model Samsung Galaxy S6 promowany jest również wewnątrz magazynu. Prezentowane są funkcje tego smartfona i technologia, która ma też zastosowanie i wpływ na modę. Jak tłumaczy Justine Picardie, redaktor naczelna czasopisma, wspólny projekt z Samsungiem ma odzwierciedlać ideę „Harper’s Bazaar”, czyli świeże spojrzenie na modę.

Anna Jones, CEO wydawnictwa Hearst Magazines UK, dodała z kolei, że czytelnicy magazynu są otwarci i akceptują różne działania marketingowe na łamach pisma, pod warunkiem jednak, że są one otwarcie komunikowane. Jej zdaniem właściciele mediów muszą być innowacyjni i stawiać na innowacje, bo to ich siła napędowa. Wierzy też, że teraz inni wydawcy będą naśladować Hearst.

grafika

Według Chong -Wong Lim, szefa marketingu Mobile w Samsung Electronics w Wielkiej Brytanii i Irlandii, firma ma za sobą wieloletnią historię współpracy z branżą modową. - Z trendami takimi jak chociażby selfies, które są zakorzenione w naszej popkulturze możemy tworzyć produkty, które mogą inspirować ludzi do wyrażania siebie . Dzięki współpracy z „Harper's Bazaar” kontynuujemy łączenie świata mody z technologią- - podkreśliła Chong-Wong Lim.

Sierpniowe wydanie „Harper’s Bazzar” ukaże się 2 lipca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu