Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia

Marki motoryzacyjne Hyundai i Kia ponownie wybrały do obsługi ich budżetu mediowego Havas Media Group. Agencja nadal zajmować się będzie ich obsługą w Europie, Rosji i Turcji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia
Hyundai Tucson

Przetarg prowadził Innocean, globalny wewnętrzny butik Hyundai Motor Group i ostatecznie zdecydował utrzymać dotychczasową 10-letnią współpracę z Havas Media Group.

Havas Media zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii online i offline dla obydwu producentów samochodów. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

- Bardzo cieszymy się z wygranej, ponieważ potwierdza ona efektywność naszych działań i słuszność przyjętej strategii biznesowej. Dla obydwóch marek pracujemy już ponad 10 lat, dzięki czemu doskonale znamy kategorię produktów i grupę docelową, co finalnie pozwala nam na zaoferowanie zoptymalizowanej, uszytej na miarę strategii komunikacji marketingowej, opartej na filozofii Meaningful Brands - mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Przetarg trwał od grudnia 2018 roku. Firma nie ujawniła nazw zaproszonych do niego agencji. Poinformowała jedynie, że do prezentacji zaproszono wszystkie holdingi mediowe, w tym m.in. Publicis Media, GroupM/WPP, IPG Mediabrands, Dentsu Aegis Network.

Zakupem mediów dla Hyundai Motor Group w Stanach Zjednoczonych zajmuje się Canvas Worldwide – spółka joint venture utworzona przez Innocean i Horizon Media. Zakończony właśnie przetarg nie ma wpływu na tę współpracę.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów do kampanii marek Hyundai i Kia zajmuje się Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]