Havas Media utworzyło zespół Task Team. Szefem Michał Taranta

Michał Taranta objął stanowisko head of integrated communication w Havas Media Group i będzie kierować zespołem Task Team. Wrócił do agencji po 4 latach pracy w Zenith (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media utworzyło zespół Task Team. Szefem Michał Taranta
Michał Taranta

Jako head of integrated communication w Havas Media Group Michał Taranta stanął na czele zespołu Task Team, którego zadaniem będzie wspieranie zespołów w tworzeniu strategii i ofert z obszaru digital dla klientów agencji.

Zespół ten będzie składać się z przedstawicieli wszystkich specjalistycznych jednostek Havas. Jednym z jego głównych zadań będzie ścisła współpraca z zespołami klienckimi w zakresie budowania strategii cross-mediowej. Zespół ma tworzyć rozwiązania mediowe integrujące obszary programmatic, social, search czy geolocation.

Task Team będzie wspierał zespoły klienckie w określeniu podejścia do taktyki mediowej wszystkich kluczowych klientów Havas, jednocześnie dbając o zaplanowanie odpowiedniej strategii pomiaru działań. W tym zakresie specjaliści Task Team będą korzystać z kompetencji i zasobów działu badań i strategii Intelligence oraz DBI, wyspecjalizowanej w data driven marketingu jednostki Havas Media Group.

Michał Taranta będzie bezpośrednio raportować do Aleksandry Bujnowskiej, chief digital officer w Havas Media Group.

Ostatnio w Zenith

Menedżer ma 14 lat doświadczenia pracy w mediach. Karierę rozpoczynał w OMD, a następnie współtworzył wyspecjalizowany w obszarze digital zespół Media Contacts (Havas Media Group). Swoją karierę kontynuował w Zenith (Publicis Media), gdzie tworzył dział strategii mediowej. Wspierał zespoły w przygotowaniu zarówno strategii, jak i rozwiązań taktycznych, które pozwalały na osiąganie synergii ze zintegrowanych działań w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowywał i prowadził szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach cyfrowych. Po 4 latach wrócił do grupy Havas.

– Bardzo się cieszymy, że Michał wraca do nas po 4 latach nieobecności. To digitalowiec z krwi i kości, o wysokich kompetencjach z zakresu strategii mediowej, który potrafi efektywnie łączyć media online i offline w kampaniach marketingowych. Jego dołączenie do naszej organizacji znacząco wzmocni pozycję Havas na rynku w obszarze strategii digital i nie tylko. Ponadto, obecność Michała stanowi ogromną wartość dla całego zespołu pod kątem wymiany wiedzy, dzielenia się najlepszymi praktykami czy case studies – powiedziała Aleksandra Bujnowska, chief digital officer w Havas Media Group.

Komentarze (2)
elo
7 lat temu

Fajnie, mądry facet z niego. Powodzenia Michał.

Branżowiec
7 lat temu

Powodzenia Michał, dobry ruch.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly